چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶

دلایل فراخوان «ث ژ ت» برای دادن رأی به برنامه «جبههٔ نوین مردمی»
«ث ژ ت» هرکز خود را در پناهگاه مخفی نکرده است و همواره حتی به قیمت تحمل ضربات شدید مواضع شجاعانه‌ای که لازم بوده را اتخاذ کرده است؛ به عنوان...
۱۳ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: برگردان ف. دوردانی
نویسنده: برگردان ف. دوردانی
بر خلاف مرحله‌ی اول، در مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنم و به آقای پزشکیان رأی می‌دهم!
برای رهایی ایران از اقتدارگرایی و تمامیت‌خواهی، با رنج و اندوه خون ریخته‌شدهٔ جوانان در این چند دهه در جان، بر خلاف دور اول، در دور دوم انتخابات شرکت می‌کنم...
۱۳ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: زهره تنکابنی
نویسنده: زهره تنکابنی
جلیلی نمایندۀ جبهۀ پایداری و هستۀ سخت قدرت است!
سعید جلیلی، نامزد مورد حمایت جبههٔ پایداری، با پیشینۀ وابستگی فکری و تشکیلاتی به انجمن حجتیه، از چهره‌های متحجر و تاریک‌اندیش جمهوری اسلامی‌ و نماد ایستایی در برابر مطالبات بر...
۱۳ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: هیئت سیاسی - اجرایی سازمان فداییان خلق ایران (اکثریت)
نویسنده: هیئت سیاسی - اجرایی سازمان فداییان خلق ایران (اکثریت)
رأی معترضان و عدم افزایش مشروعیت!
یادمان باشد که هرچه جامعه ضعیف‌تر شود، از فرصت‌ها و شانس‌هایی که در مسیر بهبود، تغییروتحول  پیش خواهد آمد، کمتر می‌توانیم استفاده کنیم و شانس‌های آینده ایران را از دست...
۱۳ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: کیوان صمیمی
نویسنده: کیوان صمیمی
انتخاب ایران آزادی و تجدد و دموکراسی است!
نیروی تجدد و دموکراسی یک قرن است که ایران مال همه‌ی ایرانیان است شعار اوست. اکنون نیروهای وسیعی از جنبش اسلامی نیز به همین نگاه پیوسته اند. در پهنه‌ی سیاست...
۱۳ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: امیر ممبینی
نویسنده: امیر ممبینی
جزئیات کشته شدن راضيهٔ رحمانی دختر ۲۴ سالهٔ لر با شلیک مأمور نیروی انتظامی!
سوم تیر ماه جاری رسانه‌ها نوشتند که دختری جوان به نام «راضیهٔ رحمانی» اهل روستای گویژه در شهرستان نورآباد استان لرستان با شلیک یکی از مأموران نیروی انتظامی جان باخت....
۱۳ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: بهاره شبانکارئیان
نویسنده: بهاره شبانکارئیان
بیانیه نهضت آزادی ایران: رأی اعتراضی در گام دوم برای دکتر پزشکیان!
نهضت آزادی ایران در ادامه راهبردی که در مرحله اول در پیش گرفت، اتحاد ملت و تجمیع همه معترضان در مرحله دوم انتخابات را برای مقابله با مخالفان آزادی و...
۱۳ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: نهضت آزادی ایران
نویسنده: نهضت آزادی ایران

گزارش سیصد و هفتاد صفحه ای نزدیکان موسوی و کروبی از تقلب در انتخابات

گروه دیده بانان سبز در بیانیه خود تقلبی را که در انتخابات اتفاق افتاده است، " تقلب بزرگ " نامیده اند که دامنة آن تصرف در میلیونها برگ تعرفه و رأی، استفاده غیرمجاز از امكانات ملی و رسانه های عمومی، دروغپردازی و اشاعة زشتی و پلشتی در بیدادگاه ها و زندان ها را در بر می گیرد

 

گروه خبری دانشجویی موج سبز

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.

این گروه که از نزدیکان آقایان میر حسین موسوی و مهدی کروبی هستند در پیشگفتار مستندات خود،خطاب به ملت ایران آورده اند :

“ما کنجکاوانه به دنبال کشف حقیقت هستیم. دروغ پردازی های مستمر رسانه های رسمی، جایی برای اعتماد باقی نگذاشته بود. متأسفانه به علت عدم دسترسی به ستادهای نامزدهای رقیب یا رسانه های آنان، امکان دستیابی به حقیقت از زبان آنها نیز ممکن نبود. در انتظار چهره نمایی حقیقت بودیم که بیانیه یازدهم میرحسین موسوی صادر شد و از همه باورمندان به اصول و چارچوب هایی که در واقع تبلور مواضع همه ما بود، به تلاش برای استیفای حقوق قانونی و شرعی شهروندان جمهوری اسلامی دعوت کرد. آستین ها را بالا زدیم و با نهایت دقت، انصاف و به دور از پیشداوری، به جمع آوری مدارک و شواهد پرداختیم. آنگاه سعی کردیم یافته هایمان را بر اساس روشی علمی در کنار هم بچینیم و با کنار هم گذاشتن قطعات این پازل بزرگ، با طمأ نینه و حوصله، تصویر واقعی انتخابات را بازسازی کنیم.”

این گروه یاد آور شده اند که آنچه اکنون به عنوان گزارش تقلب در سیصد و هفتاد صفحه ارائه کرده اند ، همه مدارک و استناداتی نیست که در اختیار دارند. فعلا به این دلیل از ارائه دیگر اطلاعات و مستندات خودداری می کنند که ممکن است ارائه دهندگان این اطلاعات در معرض خطر جدی قرار گیرند:

“حجم اسناد و مدارکی که جمع آوری کرده ایم بیش از آن است که بطور کامل در اینجا آورده شود و اطمینان داریم که شواهد بسیار دیگری نیز در دسترس یکایک شما قرار دارد. شواهد و مدارک فراوانی در اختیار داریم که متأسفانه هرگونه اشاره به این اسناد ممکن است دوستانی را که از سر دل نگرانی نسبت به آینده این سرزمین در اختیار ما قرار داده اند ، در معرض خطر جدی قراردهد و از این رو، به ویژه با توجه به رسابودن مدارک عرضه شده در این گزارش ۳۷۰ صفحه ای فعلا از انتشار آن ها خودداری می کنیم.”

گروه دیده بانان سبز در بیانیه خود تقلبی را که در انتخابات اتفاق افتاده است ، ” تقلب بزرگ ” نامیده اند که دامنه آن تصرف در میلیون ها برگ تعرفه و رأی، استفاده غیرمجاز از امکانات ملی و رسانه های عمومی، دروغپردازی و اشاعه زشتی و پلشتی در بیدادگاه ها و زندان ها را در بر می گیرد.

گروه دیده بانان از تخلفات گسترده و مقدماتی پیش از برگزاری انتخابات یاد کرده اند و دلایل خود را برای انجام تخلف های مقدماتی در انتخابات دهم در بند های متعدد ارائه کرده اند که مهم ترین این دلایل عبارت است از:

“جلوگیری از اجرای کامل قانون نظارت نمایندگان نامزدها در مراحل کار انتخابات ،ورود نظامیان به عرصه قانون اساسی بر خلاف نص صریح قانون اساسی ، بستن تلفنهای موبایل و تلفنهای معمولی و قطع ارسال پیام و پیامک. تبلیغات سو در باره برخی از نامزدهای ریاست جمهوری و هوادارانشان از جمله وابسته به بیگانه معرفی کردن آنها”

این گروه ، با استناد به تعاریف علمی و قانونی در منابع معتبر، هر اقدام ارادی سوء در خصوص «تعرفه انتخاباتی» را از مصادیق تقلب دانسته است :” موضوع تعرفه ها از دو جهت در سرنوشت هر انتخاباتی اهمیت دارد: یکی در اقدامات مجری و ناظر پیش از انتخابات و چاپ و توزیع آنها و دیگری در عملیات رأی گیری مجری و نظارت ناظر مدعی صیانت این کار. موضوع تعرفه ها از دوجهت در سرنوشت هر انتخاباتی اهمیت دارد: یکی در اقدامات مجری و ناظر پیش از انتخابات و چاپ و توزیع آنها و دیگری در عملیات رأی گیری مجری و نظارت ناظر مدعی صیانت این کار”.

در گزارش تفصیلی گروه دیده بانان سبز از ماجرای تعرفه های انتخاباتی با عنوان معمای شمارگان تعرفه های رای یاد شده است :” موضوع از چه قرار است؟ چرا با وجود مشخص بودن تعداد واجدین شرایط، در این دوره از انتخابات یازده میلیون برگه رای اضافی چاپ شد؟ و چرا با وجود این همه برگه رای اضافی که چاپ شده بود ، بسیاری از حوزه های اخذ رای در روز انتخابات با کمبود برگه رای مواجه شدند؟ تخلف در امانت تعرفه و طراحی توزیع نامناسب آن، جرمی است که فساد دستگاه اجرا و نظارت را آشکار می سازد و علاوه بر اینکه باید مرتکبان آن تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند، قهرا بطلان انتخابات را در پی دارد”.

دیده بانان با ارائه چندین سند اعلام کرده اند: ” روشن است که دستکم چهار میلیون تعرفه برای مهندسی آراء مخفیانه چاپ شده است “.

این گزاراش مبسوط همچنین وضعیت ارسال تعرفه به خارج از کشور را نیز به طور جداگانه بررسی و اثبات می کند که اعداد اعلام شده در این خصوص از سوی وزارت کشور متناقض و نادرست بوده است.

دیده بانان سبز انتخابات در بیانیه خود ضمن ارائه دلایل و مستندات خود برای اثبات تخلف در تعرفه های انتخاباتی تاکید کرده اند:” چنین نیست که اگر چند برگ تعرفه توسط خود دستگاه اجرا و نظارت بر انتخابات جابجا شده، صرفا فلان صندوق یا شعبه فاسد است، بلکه اصل عمل مجرمانه مجریان و ناظران دست اندرکار چاپ و توزیع تعرفه موجب فساد در کل انتخابات می شود. احراز سوء نیت دستگاه اصلی نظارت و اجرا با این عمل مجرمانه و قرائن دیگر صرفا موجب تشکیک در اصل صحت انتخابات نمی شود، بلکه ثابت شدن دخل و تصرف در تعرفه ها، که در انتخابات اخیر بطور گسترده ای بوقوع پیوسته است، به تنهایی برای بطلان چنین انتخاباتی کافی است. از این گذشته، اگر ثابت شود که متولیان انتخابات، اعم از متولیان نظارت و اجرا، در گزارش خود نسبت به موضوع تعرفه یا هر مورد دیگری از مقدمات انتخابات، دروغ گفته و پنهان کاری کرده اند، این تنها شائبه ای برای تقلب محسوب نمی شود، بلکه داشتن قصد مجرمانه و به اصطلاح سبق تصمیم و سپس انجام و ارتکاب تقلب را اثبات می کند که علاوه بر بطلان نتیجه بدست آمده، از عوامل تشدید کننده جرم برای مرتکبان آن است. اصل صداقت و امانتداری اگر در رفتار مجری و ناظر مخدوش شود، عزم پیشین برای تقلب را اثبات می کند وموجب آن می شود که انتخابات باطل شود”.

دیده بانان سبز برای اثبات مدعای خود در باره معمای تعرفه های رای، آمار و ارقام متعدد ارائه کرده و به نقد گزارش شورای نگهبان در این خصوص پرداخته اند.

بخشی دیگر از گزارش دیده بانان به تشریح ماجرای افزایش شرکت کنندگان دربرخی از شهرها نسبت به تعداد واجدان شرایط اختصاص دارد. دلایلی که نشان می دهد دربیش از ۳۵۰ شهرستان تعداد آراء ماخوذه از مردم تا حدود ۱۵۰درصد بیش از افراد واجد شرایط رای دادن بوده است. به عبارت ساده تر در آن شهرستانها چیزی تا حدود ۵۰ درصد رای غیر واقعی و تقلبی به صندوقها ریخته شده است.”

در این فصل از گزارش دیده بانان همچنین سخنان کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان نیز در این باره مورد توجه قرار گرفته است: ” این آمار (ارای اضافی ریخته شده به صندوقها) حدوداً مربوط به ۵۰ شهر است که مجموع آراء آن شاید قریب ۳ میلیون رای است”.

دیده بانان در باره این اظهار نظر چنین نوشته اند :

“سخنگوی شورای نگهبان صریحا به افزایش آراء ماخوذه در ۵۰ شهر و ۳ میلیون رای اعتراف کرده است، البته بدلیل تنگ شدن قافیه، در پی این اعتراف ناظر بر انتخابات، روابط عمومی شورای نگهبان طی بیانیه ای افزایش آراء را معلول مهاجرت تفریحی به ییلاقها و مناطق خوش آب و هوا دانسته است”.

سپس افزوده اند :” مگر می شود، در میان حدود ۳۵۰ شهرستان، به روایت کاندیداها ۱۷۰ تا ۲۰۰ شهر و به روایت سخنگوی شورای نگهبان تنها ۵۰ شهر، تقلب صورت گرفته باشد و کسی ادعا کند که این انتخابات صحیح و سالم است”.

این گروه نزدیک به نامزدهای معترض با ارائه دلایل متعدد قانونی بر ابطال انتخابات پافشاری کرده اند و گفته اند:” هیئت نظارت شورای نگهبان در انتشار گزارش تفصیلی خود نه تنها صادق نبوده، بلکه در همدستی و همداستانی با وزارت کشور نسبت به رفع و رجوع شواهد تقلب در کار ستاد نتخابات وزارت کشور بر رفتار خلاف آنها صحه گذاشته است”.

دیده بانان سبز تنها در بخش مربوط به چاپ تعرفه ۴۹ سند ارائه کرده اند و نوشته اند: “تنها همین ها سند جرمی است که در هر محکمه¬ای بطلان انتخابات به علت وقوع تقلب وگسترده را محرز می کند”.

گزارش دیده بانان سبز انتخابات به تخلفات پس از انتخابات نیز پرداخته است. از جمله به زندانی کردن ،کشته و مجروح کردن معترضان به نتیجه انتخابات اشاره کرده است.

دیده بانان سبز در گزارش تفصیلی خود بارها با ا ارائه مستندات خود خواهان ابطال انتخابات شده اند:

” محکم تر از همیشه بر ناراستی این انتخابات و فساد آن تأکید می کنیم. اینک همراه و همگام با نامزدهای غیردولتی، حق مسلم دهها میلیون شهروند شریف ایرانی می دانیم که خواهان بررسی بی طرفانه و منصفانه فرآیند و نتایج انتخابات باشند، خواسته ای که برخلاف ادعاهای بی اساس حامیان نامزد حکومتی، نه از سر آرزوی کسب قدرت مطرح می شود، که بیش از هر چیز بر تضمین سلامت انتخابات در نظامی که در آن «میزان رأی ملت است» پای می فشرد. می دانیم که این تازه آغاز راه است: حقیقت را باید بلندتر از همیشه بازگفت. بر این باوریم که خداوند به ما موهبتی بزرگ بنام عقل داده است و چنان جایگاهی بدان بخشیده که فقیهان تخالف احکام شرع با آن را بر نمی تابند. مانند امیر کلام بر این عقیده¬ایم که نباید حق را با افراد سنجید، بلکه افراد را باید به محک حق زد. ایمان داریم خواندن آنچه در پی می آید، راه را برقضاوت منصفانه می گشاید”.

برای مشاهده کامل این گزارش می توانید آن را در لینک زیر دانلود کنید:

http://www.4shared.com/file/180325112/2d264440/_____________.html

گروه خبری دانشجویی موج سبز

تاریخ انتشار : ۵ دی, ۱۳۸۸ ۸:۳۷ ب٫ظ
لینک کوتاه
مطالب بیشتر

نظرات

Comments are closed.

بیانیه‌های هیئت‌ سیاسی‌ـ‌اجرایی

جلیلی نمایندۀ جبهۀ پایداری و هستۀ سخت قدرت است!

سعید جلیلی، نامزد مورد حمایت جبههٔ پایداری، با پیشینۀ وابستگی فکری و تشکیلاتی به انجمن حجتیه، از چهره‌های متحجر و تاریک‌اندیش جمهوری اسلامی‌ و نماد ایستایی در برابر مطالبات بر حق مردم برای تغییر و تحول اساسی است. او با دشمن‌تراشی کورکورانهٔ خود از عوامل مهم عدم حصول توافق بین‌المللی در راستای تأمین منافع مردم و مصالح میهن ما بود. جلیلی فردی از هستهٔ سخت قدرت و ادامه‌دهندۀ حتی افراطی‌تر دولت رئیسی است. راهبرد او در انتخابات تکیه بر تشکیلات پایداری و سوءاستفادۀ آشکار از امکانات دولتی است.

ادامه »
سرمقاله

روز جهانی کارگر بر همۀ کارگران، مزد‌بگیران و زحمتکشان مبارک باد!

در یک سالی که گذشت شرایط سخت زندگی کارگران و مزدبگیران ایران سخت‌تر شد. علاوه بر پیامدهای موقتی کردن هر چه بیشتر مشاغل که منجر به فقر هر چه بیشتر طبقۀ کارگر شده، بالا رفتن نرخ تورم ارزش دستمزد کارگران و قدرت خرید آنان را بسیار ناچیز کرده است. در این شرایط، امنیت شغلی و ایمنی کارگران در محل‌های کارشان نیز در معرض خطر دائمی است. بر بستر چنین شرایطی نیروهای کار در سراسر کشور مرتب دست به تظاهرات و تجمع‌های اعتراضی می‌زنند. در چنین شرایطی اتحاد و همبستگی نیروهای کار با جامعۀ مدنی و دیگر زحمتکشان و تقویت تشکل های مستقل کارگری تنها راه رهایی مزدبگیران است …

مطالعه »
سخن روز و مرور اخبارهفته

هفته‌ای که گذشت، دوم تا هشتم تیرماه

رهبر حکومت تاب نیاورد گاه که کارگزاران خود را نامرغوب دید. خود بر صحنه آمد و خواستار مشارکت حداکثری شد و فتوا داد که نباید با کسانی که “ذره‌ای با انقلاب و امام و نظام اسلامی زاویه دارند” همکاری کرد. به‌زبان دیگر نباید به کسانی که ممکن است نفر دوم حکومت شوند و در سر خیال همکاری با ناانقلابین دارند، رای داد. اشاره‌ای سرراست به آن تنها نامزدی که از تعامل با جهان می‌گوید.

مطالعه »
یادداشت
بیانیه ها

جلیلی نمایندۀ جبهۀ پایداری و هستۀ سخت قدرت است!

سعید جلیلی، نامزد مورد حمایت جبههٔ پایداری، با پیشینۀ وابستگی فکری و تشکیلاتی به انجمن حجتیه، از چهره‌های متحجر و تاریک‌اندیش جمهوری اسلامی‌ و نماد ایستایی در برابر مطالبات بر حق مردم برای تغییر و تحول اساسی است. او با دشمن‌تراشی کورکورانهٔ خود از عوامل مهم عدم حصول توافق بین‌المللی در راستای تأمین منافع مردم و مصالح میهن ما بود. جلیلی فردی از هستهٔ سخت قدرت و ادامه‌دهندۀ حتی افراطی‌تر دولت رئیسی است. راهبرد او در انتخابات تکیه بر تشکیلات پایداری و سوءاستفادۀ آشکار از امکانات دولتی است.

مطالعه »
پيام ها

بدرود رفیق البرز!

رفیق البرز شخصیتی آرام، فروتن و کم‌توقع داشت. بی‌ادعایی، رفتار اعتمادآفرین و لبخند ملایم‌اش آرام‌بخش جمع رفقای‌اش بود. فقدان این انسان نازنین، این رفیق باورمند، این رفیق به‌معنای واقعی رفیق، دردناک است و خسران بزرگی است برای سازمان‌مان، سازمان البرز و ما!

مطالعه »
بیانیه ها

جلیلی نمایندۀ جبهۀ پایداری و هستۀ سخت قدرت است!

سعید جلیلی، نامزد مورد حمایت جبههٔ پایداری، با پیشینۀ وابستگی فکری و تشکیلاتی به انجمن حجتیه، از چهره‌های متحجر و تاریک‌اندیش جمهوری اسلامی‌ و نماد ایستایی در برابر مطالبات بر حق مردم برای تغییر و تحول اساسی است. او با دشمن‌تراشی کورکورانهٔ خود از عوامل مهم عدم حصول توافق بین‌المللی در راستای تأمین منافع مردم و مصالح میهن ما بود. جلیلی فردی از هستهٔ سخت قدرت و ادامه‌دهندۀ حتی افراطی‌تر دولت رئیسی است. راهبرد او در انتخابات تکیه بر تشکیلات پایداری و سوءاستفادۀ آشکار از امکانات دولتی است.

مطالعه »
برنامه و اساسنامه
برنامه سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت)
اساسنامه
اساسنامه سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت)
بولتن کارگری
شبکه های اجتماعی سازمان
آخرین مطالب

دلایل فراخوان «ث ژ ت» برای دادن رأی به برنامه «جبههٔ نوین مردمی»

بر خلاف مرحله‌ی اول، در مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنم و به آقای پزشکیان رأی می‌دهم!

جلیلی نمایندۀ جبهۀ پایداری و هستۀ سخت قدرت است!

رأی معترضان و عدم افزایش مشروعیت!

انتخاب ایران آزادی و تجدد و دموکراسی است!

جزئیات کشته شدن راضیهٔ رحمانی دختر ۲۴ سالهٔ لر با شلیک مأمور نیروی انتظامی!