چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴

جلیلی نمایندۀ جبهۀ پایداری و هستۀ سخت قدرت است!
سعید جلیلی، نامزد مورد حمایت جبههٔ پایداری، با پیشینۀ وابستگی فکری و تشکیلاتی به انجمن حجتیه، از چهره‌های متحجر و تاریک‌اندیش جمهوری اسلامی‌ و نماد ایستایی در برابر مطالبات بر...
۱۳ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: هیئت سیاسی - اجرایی سازمان فداییان خلق ایران (اکثریت)
نویسنده: هیئت سیاسی - اجرایی سازمان فداییان خلق ایران (اکثریت)
رأی معترضان و عدم افزایش مشروعیت!
یادمان باشد که هرچه جامعه ضعیف‌تر شود، از فرصت‌ها و شانس‌هایی که در مسیر بهبود، تغییروتحول  پیش خواهد آمد، کمتر می‌توانیم استفاده کنیم و شانس‌های آینده ایران را از دست...
۱۳ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: کیوان صمیمی
نویسنده: کیوان صمیمی
انتخاب ایران آزادی و تجدد و دموکراسی است!
نیروی تجدد و دموکراسی یک قرن است که ایران مال همه‌ی ایرانیان است شعار اوست. اکنون نیروهای وسیعی از جنبش اسلامی نیز به همین نگاه پیوسته اند. در پهنه‌ی سیاست...
۱۳ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: امیر ممبینی
نویسنده: امیر ممبینی
جزئیات کشته شدن راضيهٔ رحمانی دختر ۲۴ سالهٔ لر با شلیک مأمور نیروی انتظامی!
سوم تیر ماه جاری رسانه‌ها نوشتند که دختری جوان به نام «راضیهٔ رحمانی» اهل روستای گویژه در شهرستان نورآباد استان لرستان با شلیک یکی از مأموران نیروی انتظامی جان باخت....
۱۳ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: بهاره شبانکارئیان
نویسنده: بهاره شبانکارئیان
بیانیه نهضت آزادی ایران: رأی اعتراضی در گام دوم برای دکتر پزشکیان!
نهضت آزادی ایران در ادامه راهبردی که در مرحله اول در پیش گرفت، اتحاد ملت و تجمیع همه معترضان در مرحله دوم انتخابات را برای مقابله با مخالفان آزادی و...
۱۳ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: نهضت آزادی ایران
نویسنده: نهضت آزادی ایران
انتخابات مهندسی شده، راه يا بی‌راهه؟
    خانم وسمقی در ارتباط با انتخابات ریاست حمهوری در ایران تحلیلی داشته است. خانم وسمقی، زین میان؛ بر این باور است که اصلاح‌طلبان، اگر گمان می‌کنند که حکومت...
۱۲ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: صدیقه وسمقی
نویسنده: صدیقه وسمقی
جرون
جرون، ای سیلی خورده ی زمان، ای معامله های پشت پرده ی آن زمان، ای تاریخ دیروز و امروز من، از رنگ و شرنگ، تا کیسه های زر ...
۱۲ تیر, ۱۴۰۳
نویسنده: کاوه داد
نویسنده: کاوه داد

گذر و نظری بر رویدادهای هفتە

دولت روحانی تنها به مذاکرات هسته ای می اندیشد
در هفته گذشته جناح راست افراطى تمام توان خود را براى ساقط کردن موجودیت دولت روحانى به کار گرفته است، تا حرف آخر را در رابطه با انتخابات پیش روى مجلس به کرسى نشاند، در همین رابطه وزنه سیاسى این جناح تا آنجا نقش ایفا کرده است که آن‌ها مشخص مى کنند که چه کسى در کجا و چگونه باید حضور داشته یا سخنرانى کند یا کل برنامه به اراده آن‌ها لغو مى شود.

اشاره:

جنگ قدرت در جمهورى اسلامى ایران سیرى نا‌پذیر است، هر چقدرکه به انتخابات مجلس و انتخاب رییس خبرگان نزدیک مى شویم تضاد و درگیرى مابین جناح هاى سیاسى درون حکومت تشدید مى شود.

در هفته گذشته جناح راست افراطى با تمام قدرت به میدان آمد و توانست در ابعاد مختلف دولت حسن روحانى را به عاملى بى اثر تبدیل کند، تخریب دولت روحانى تا حدى پیش رفت که در روز برگزارى اجلاس شوراى حقوق بشر سازمان ملل متحد با اعدام شش کرد سلفى توسط قوه قضاییه جمهورى اسلامى ایران، ظریف و هیات همراه وى را که به عنوان نمایندگان دولت در این برنامه شرکت داشتند، در برابر تمام نمایندگان دولت هاى جهان تخریب کردند و نشان دادند که حرف آخر را نه دولت روحانى بلکه حاکمان واقعى (فقهای حکومتی) در ایران مى زنند.

راست افراطى اکنون تمام سعى خود را متمرکز کرده تا دولت روحانى را عملا ساقط و یا در بهترین حالت خنثى کند و اجازه عکس العمل را به جناح مقابل ندهند. اخبار و رویداد هاى هفته گذشته بیان گر این واقعیت است که دولت تا وقتى که از قدرت مردم براى کنار زدن رقیب خود دور افتاده و تنها با مماشات و سخن گفتن مى خواهد کار‌ها را سامان دهد و چشم خود را بر تشدید سرکوب نهاد هاى مدنى و حقوق شهروندى بسته نگه داشته است، به مرور پایگاه اجتماعى و قدرت سیاسى خود را از دست مى دهد و این امر باعث مى شود جناح راست افراطى از این ضعف، ‌‌نهایت استفاده را برده و پایگاه هاى اجتماعی و سیاسی جناح راست میانه و اصلاح طلبان را آماج حملات خود قرار دهند.

دولت روحانى با چنین رویه اى که تا کنون در پیش گرفته است توان و قدرت لازم را براى مقابله با سپاه و جناح راست افراطى نداشته و در صورت ادامه این وضع نخواهد توانست حرف خود را از جایگاه دولت به کرسى نشاند.

در حال حاضر این جناح راست افراطى است که به پشتوانه روابط خود در حاکمیت و معادلات خاص با خامنه اى و باند عریض و طویل وى تصمیمات خود را پیش مى برد و انتخاب مى کند که چه کسى در کجا مى تواند سخنرانى کند، یا اینکه حق حرف زدن از او سلب شود، آن‌ها هستند که تعیین مى کنند، در چه زمانى موج اعدام‌ها باید افزایش یا مقابله با نهاد هاى مدنى تشدید و یا فروکش کند، متاسفانه در بین فعالان سیاسى نیز هنوز بخش هایى دیده مى شوند که دولت را نه ستاد اجرایى حاکمیت بلکه قدرت دولت را با قدرت حاکمیت برابر مى بینند و سخن خاتمى رییس دولت اصلاحات را فراموش کرده‌اند که گفته بود: «رییس جمهور در جمهورى اسلامى یک تدارکات چى بیشتر نیست».

نگاهى به اخبار زیر موید این واقعیت است که جناح رقیب دولت از هم اکنون به شکست خود در انتخابات مجلس اعتقاد پیدا کرده و براى جبران این پس رفت و تضمین شرایط جناحى به نفع خود تمام تلاشش را براى پیروزی در مناقشه هاى قبل از انتخابات به کار بسته است.

سپاه پاسداران به عنوان بازوى مقتدر جناح راست افراطى که لحظه اى در سرکوب دگر اندیشان و مطالبات مردم ایران درنگ نداشته، امروز با توسعه فعالیت خود عملا نقش دولت نظامى در سایه را در برخورد با برنامه هاى دولت روحانى و سرکوب نهاد هاى مدنى و دگر اندیشان بعهده دارد.

جناح راست افراطى و بیت رهبرى با هماهنگى کامل، در همه عرصه هایى که در حوزه فعالیت دولت است، دخالت مى کنند و آن‌ها هستند که عملا در ایران دست بالا را براى برخورد با مسایل سیاسى.، اقتصادى و اجتماعى در اختیار دارند.

 

نظامیان حاکم و برخورد با دولت روحانى

در هفته گذشته جناح راست افراطى تمام توان خود را براى ساقط کردن موجودیت دولت روحانى به کار گرفته است، تا حرف آخر را در رابطه با انتخابات پیش روى مجلس به کرسى نشاند، در همین رابطه وزنه سیاسى این جناح تا آنجا نقش ایفا کرده است که آن‌ها مشخص مى کنند که چه کسى در کجا و چگونه باید حضور داشته یا سخنرانى کند یا کل برنامه به اراده آن‌ها لغو مى شود. براى نمونه دکتر الهه کولایى که براى سخنرانى در دانشگاه شیراز به این شهر رفته بود، در فرودگاه شیراز توسط گروه هاى فشار به تهران برگردانده شد.

انصاف نیوز گزارش داد، وى قرار بود روز یکشنبه عصر در برنامه اى با عنوان «بررسى روابط جدید ایران با کشورهاى جهان در آستانه توافقات هسته اى «به دعوت انجمن فرهنگ و سیاست در دانشگاه شیراز» سخنرانى کند، که گروه فشار حتى اجازه ترک فرود‌گاه را هم به ایشان نداد.

خبرگزارى فارس نیز نوشت: بسیج دانشجویى خراسان شمالى بجنورد، در پى برنامه سفر فائزه هاشمى به خراسان شمالى دست به تجمع اعتراض‌آمیز در مقابل دفتر نماینده مردم خراسان شمالى در مجلس خبرگان رهبرى زد، و خواستار لغو سفر فائزه هاشمى به استان شد.

فارس مى نویسد: دانشجویان بسیجى بجنورد همچنین پس از آن در مسجد انقلاب تجمع کرده و لغو سفر فائزه هاشمى را به خراسان شمالى خواستار شدند.

در پى این برخورد اعتراضى استاندارى نسبت به لغو مراسم مذکور اقدام کرد.

نیروهاى شبه نظامی (لباس شخصى‌ها) که تحت نظر سپاه و نهاد هاى امنیتى سازمان دهى مى شوند، هفته گذشته در تهران فعال بودند، در همین ارتباط، دیگربان خبر داد: گروهى از نیرو‌هاى حزب‌الله و لباس شخصى با تجمع مقابل ساختمان روزنامه «اعتماد» خواستار برخورد قوه قضائیه با این روزنامه و مسئولان آن شدند.

این تجمع روز چهارشنبه (۱۳ اسفند) و با سخنرانى حسین الله ‌کرم یکى از فرماندهان حزب‌الله و برخى از نیرو‌هاى سر‌شناس این گروه در تهران برگزار شد.

در این تجمع برخى پرچم‌هاى «یاحسین» به همراه داشتند و در بیانیه پایانى خود خواستار توقیف روزنامه «اعتماد» از سوى قوه قضائیه شدند.

روزنامه اعتماد در شماره چهارم اسفند خود ازقول ابراهیم اصغرزاده نوشته بود:” اسطوره امام حسین براى جوانان ایران رنگ باخته است”.

انتشار این اظهار‌نظر اصغرزاده با خشم گروهى از محافظه‌کاران تندرو مواجه شد و آن‌ها هم‌سو با برخى رسانه‌هاى سپاه حملات تندى را متوجه این روزنامه کردند.

خبر دیگر اینکه، جنون جنگ قدرت و ترس از شکست در جناح راست افراطى و بیت رهبرى چنان گسترده است که حتى تحمل عکس خاتمى را هم ندارند، در همین رابطه دو سایت خبرى «جماران» و «بهارنیوز» با دستور قضایى و به دلیل انتشار تصاویر سید محمد خاتمى، فیلتر شدند، که بعد از ارایه تعهد کتبى توسط مسوولان سایت ها توانستند دوباره به فعالیت خود ادامه دهند.

سایت خبرى کلمه نیز، بخش هاى سانسور شده سخنان على مطهرى در جمع خبرنگاران را منتشر کرد. این سخنان، چند روز پیش درجمع خبرنگاران و در واکنش به ممنوع التصویر اعلام شدن محمد خاتمى از سوى قوه قضائیه بیان شده است، تحلیل مطهرى نماینده اصول گراى مجلس نیز قابل توجه است، وى تاکید دارد:”:

” رسانه‌ها به این دستور‌ها توجه نکنند. این طور پیش برویم، دیگر هیچ کس نمى تواند حرفى بزند. این سطح از خفقان در زمان شاه هم نبود. بگذارند هزینه کار آن‌ها بالا برود، اصلا بگذارند این‌ها ده تا نشریه را توقیف کنند و…”.

هر روز که مى گذرد، سرکوب رسانه‌ها درایران شدت بیشترى به خود مى گیرد، در همین رابطه مرکز وابسته به سپاه پاسداران ایر ان با اشاره به اجراى پروژه‌اى به نام «عنکبوت» مدعى شد که بر روى «حدود ۸ میلیون لایک (کاربران و فعالیت‌هایشان)» در فیس‌بوک «اشراف» پیدا کرده‌است.

به گزارش رادیو فردا، مرکز بررسى جرایم سازمان‌یافته سایبرى سپاه پاسداران، روز یک‌شنبه، ۱۰ اسفند، با انتشار اطلاعیه‌اى در وب‌سایت« گرداب »وابسته به این مرکز هدف از انجام این پروژه را «نقض تبلیغات» این شبکه اجتماعى مبنى بر امن بودن «فعالیت‌هاى سازمان‌یافته» در آن اعلام کرده است.»

فعالیت سپاه آن چنان پیش رفته است که در حال حاضر حتى در زمینه حذف رقباى مالى و اقتصادى خود راسا اقدام مى کند، به گزارش سپاه‌نیوز، یکى از بزرگ‌ترین بدهکاران بانکى و مفسد اقتصادى توسط ماموران سازمان اطلاعات سپاه (برادران قاچاقچى) دستگیر و روانه زندان شد.

 

رییس پلیس جمهوری اسلامی ایران، اشک تمساح ریخت

از سویى دیگر سرکوب گران نظامى در تلاش هستند تا چهره خشن خود را در ظاهر تغییر دهند، از این رو احمدى مقدم رییس پلیس جمهورى اسلامى ایران، براى اولین بار زبان به عذر خواهى گشود.

وى در گفت ‌و‌گو با رسانه‌ها اعلام کرد: حادثه تلخ کهریزک باعت بیدار ى پلیس شده است،البته ایشان اعلام نکرد چرا تا کنون ایشان از جنایت در “کهریزک” عذرخواهی نکرده است.

او که روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند در نشست روساى پلیس پیشگیرى ایران سخن می‌گفت، افزود: «ما در برابر این حادثه زبانى جز عذرخواهى نداریم و تنها قادر به جبران بخشى از آثار تلخ آن هستیم.

صف آرایى بیشتر مابین جناح هاى سیاسى

صف آرایى مابین بخش هاى قدرت پر رنگ ترمى شود، بعد از اینکه تعداد قابل توجهى از اعضاى مجلس خبرگان رهبرى در نامه‌اى به هاشمى رفسنجانى از وى خواستند تا براى ریاست مجلس خبرگان، نامزد شود، على لاریجانى صف بندى خود را بیش از گذشته نسبت به هاشمى رفسنجانى مشخص‌ کرد.

على لاریجانى، رئیس مجلس ایران چهارشنبه ۱۳ اسفند (۴ مارس) گفت: اگر عده‌اى از نمایندگان در باب مسئله هسته‌اى نگرانى دارند،از باب اهمیت موضوع در صیانت از این دستاورد ملى است؛ مقایسه این دل مشغولى برخى از نمایندگان و افراد با رفتار خصمانه رژیم صهیونیستى مقایسه مع‌الفارق و غیرمنصفانه است.

یک روز پیش از این سخنان، اکبر هاشمى رفسنجانى، رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفته بود: «در مهم‌ترین پروژه دولت که تیم مذاکره کننده است، این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو هم‌نوا شده‌اند».

شکنجه روحى زندانیان سیاسى حتى بعد از آزادى

ماموران امنیتى با مراجعه به منزل ابوالفضل قدیانى، این زندانى سیاسى کهن سال را به بیمارستان بازگرداندند.

به گزارش خبرنگار کلمه، ابوالفضل قدیانى زندانى سیاسى سبز که از حدود دو سال قبل در بیمارستان بسترى بوده است، شب گذشته پس از ابلاغ حکمى به او مبنى بر توقف اجراى حکم، آزاد شد و به خانه‌اش رفت.

اما ماموران به منزل وى مراجعه کردند و با ادعاى اینکه اشتباهى صورت گرفته، او را با خود بردند.

ابوالفضل قدیانى که از بیمارى شدید قلبى رنج مى برد و باید در آرامش و تحت نظر پزشک باشد، در حالى با اینگونه با برخورد‌ها مورد شکنجه روحی قرار مى گیرد که تنها اتهام او انتقاد از خامنه اى است.

مسعود باستانى به بیمارستان منتقل شد

مسعود باستانى روزنامه‌نگار زندانى، صبح جمعه سوم اسفند در پى وخامت حالش به شکل اورژانسى از زندان رجایى شهر به بیمارستان منتقل و بسترى شد.

به گزارش جرس، این روزنامه نگار زندانى دچار نارسایى عصبى سمت چپ بدن و مشکلات قلبى است.

آتنا فرقدانى، پیروز اعتصاب

درپى موافقت مسئولان قضایى با انتقال آتنا فرقدانى به زندان اوین این زندانى سیاسى زندان قرچک ورامین به اعتصاب غذاى خود پایان داد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، آتنا فرقدانى زندانى سیاسى زندان قرچک ورامین که از ۲۱ روز پیش در اعتراض به انتقالش به زندان شهر رى (قرچک ورامین) دست به اعتصاب غذا زده بود، در پى موافقت مسئولان قضایى با انتقالش به زندان اوین به اعتصاب غذاى خود پایان داد. 

حسین رونقى اعتصاب غذا کرد

سید حسین رونقى ملکى پس از بازگشت به زندان اوین به بند زندانیان مالى منتقل و اقدام به اعتصاب غذاى اعتراضى کرد.

به گزارش خبرنگار کلمه، این زندانى سیاسى شهریور گذشته با صدور حکم توقف اجراى محکومیت توسط دادگاه انقلاب به دلیل شرایط بیمارى و عدم امکان تحمل کیفر طبق ماده ۲۹۱ آیین دادرسى کیفرى از زندان آزاد و اجراى حکم او متوقف شده بود. اما در پى فراخوان فریبکارانه به دادسراى اوین، به زندان بازگردانده شد.

نقض حقوق بشر در ایران ادامه دارد

سازمان ملل متحد روز سه‌شنبه (۱۲ اسفند/ ۳ مارس) با انتشار گزارش تازه‌اى در مورد اوضاع حقوق بشر در ایران» ابراز نگرانى کرد.

در این گزارش به شمار بالاى اعدام‌ها در سال گذشته اشاره شده و آمده که جمهورى اسلامى ایران به وعده خود در باره حفاظت از اقلیت‌هاى قومى و مذهبى عمل نکرده است.

در این گزارش که از دفتر‌بان کى مون، دبیر کل سازمان ملل متحد به شوراى حقوق بشر این سازمان ارسال شده در مورد نقض حقوق زنان، اقلیت‌هاى مذهبى، خبرنگاران و فعالان ابراز نگرانى شده است.

 

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند, ۱۳۹۳ ۰:۴۴ ق٫ظ
لینک کوتاه
مطالب بیشتر

نظرات

Comments are closed.

بیانیه‌های هیئت‌ سیاسی‌ـ‌اجرایی

جلیلی نمایندۀ جبهۀ پایداری و هستۀ سخت قدرت است!

سعید جلیلی، نامزد مورد حمایت جبههٔ پایداری، با پیشینۀ وابستگی فکری و تشکیلاتی به انجمن حجتیه، از چهره‌های متحجر و تاریک‌اندیش جمهوری اسلامی‌ و نماد ایستایی در برابر مطالبات بر حق مردم برای تغییر و تحول اساسی است. او با دشمن‌تراشی کورکورانهٔ خود از عوامل مهم عدم حصول توافق بین‌المللی در راستای تأمین منافع مردم و مصالح میهن ما بود. جلیلی فردی از هستهٔ سخت قدرت و ادامه‌دهندۀ حتی افراطی‌تر دولت رئیسی است. راهبرد او در انتخابات تکیه بر تشکیلات پایداری و سوءاستفادۀ آشکار از امکانات دولتی است.

ادامه »
سرمقاله

روز جهانی کارگر بر همۀ کارگران، مزد‌بگیران و زحمتکشان مبارک باد!

در یک سالی که گذشت شرایط سخت زندگی کارگران و مزدبگیران ایران سخت‌تر شد. علاوه بر پیامدهای موقتی کردن هر چه بیشتر مشاغل که منجر به فقر هر چه بیشتر طبقۀ کارگر شده، بالا رفتن نرخ تورم ارزش دستمزد کارگران و قدرت خرید آنان را بسیار ناچیز کرده است. در این شرایط، امنیت شغلی و ایمنی کارگران در محل‌های کارشان نیز در معرض خطر دائمی است. بر بستر چنین شرایطی نیروهای کار در سراسر کشور مرتب دست به تظاهرات و تجمع‌های اعتراضی می‌زنند. در چنین شرایطی اتحاد و همبستگی نیروهای کار با جامعۀ مدنی و دیگر زحمتکشان و تقویت تشکل های مستقل کارگری تنها راه رهایی مزدبگیران است …

مطالعه »
سخن روز و مرور اخبارهفته

هفته‌ای که گذشت، دوم تا هشتم تیرماه

رهبر حکومت تاب نیاورد گاه که کارگزاران خود را نامرغوب دید. خود بر صحنه آمد و خواستار مشارکت حداکثری شد و فتوا داد که نباید با کسانی که “ذره‌ای با انقلاب و امام و نظام اسلامی زاویه دارند” همکاری کرد. به‌زبان دیگر نباید به کسانی که ممکن است نفر دوم حکومت شوند و در سر خیال همکاری با ناانقلابین دارند، رای داد. اشاره‌ای سرراست به آن تنها نامزدی که از تعامل با جهان می‌گوید.

مطالعه »
یادداشت
بیانیه ها

جلیلی نمایندۀ جبهۀ پایداری و هستۀ سخت قدرت است!

سعید جلیلی، نامزد مورد حمایت جبههٔ پایداری، با پیشینۀ وابستگی فکری و تشکیلاتی به انجمن حجتیه، از چهره‌های متحجر و تاریک‌اندیش جمهوری اسلامی‌ و نماد ایستایی در برابر مطالبات بر حق مردم برای تغییر و تحول اساسی است. او با دشمن‌تراشی کورکورانهٔ خود از عوامل مهم عدم حصول توافق بین‌المللی در راستای تأمین منافع مردم و مصالح میهن ما بود. جلیلی فردی از هستهٔ سخت قدرت و ادامه‌دهندۀ حتی افراطی‌تر دولت رئیسی است. راهبرد او در انتخابات تکیه بر تشکیلات پایداری و سوءاستفادۀ آشکار از امکانات دولتی است.

مطالعه »
پيام ها

بدرود رفیق البرز!

رفیق البرز شخصیتی آرام، فروتن و کم‌توقع داشت. بی‌ادعایی، رفتار اعتمادآفرین و لبخند ملایم‌اش آرام‌بخش جمع رفقای‌اش بود. فقدان این انسان نازنین، این رفیق باورمند، این رفیق به‌معنای واقعی رفیق، دردناک است و خسران بزرگی است برای سازمان‌مان، سازمان البرز و ما!

مطالعه »
بیانیه ها

جلیلی نمایندۀ جبهۀ پایداری و هستۀ سخت قدرت است!

سعید جلیلی، نامزد مورد حمایت جبههٔ پایداری، با پیشینۀ وابستگی فکری و تشکیلاتی به انجمن حجتیه، از چهره‌های متحجر و تاریک‌اندیش جمهوری اسلامی‌ و نماد ایستایی در برابر مطالبات بر حق مردم برای تغییر و تحول اساسی است. او با دشمن‌تراشی کورکورانهٔ خود از عوامل مهم عدم حصول توافق بین‌المللی در راستای تأمین منافع مردم و مصالح میهن ما بود. جلیلی فردی از هستهٔ سخت قدرت و ادامه‌دهندۀ حتی افراطی‌تر دولت رئیسی است. راهبرد او در انتخابات تکیه بر تشکیلات پایداری و سوءاستفادۀ آشکار از امکانات دولتی است.

مطالعه »
برنامه و اساسنامه
برنامه سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت)
اساسنامه
اساسنامه سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت)
بولتن کارگری
شبکه های اجتماعی سازمان
آخرین مطالب

جلیلی نمایندۀ جبهۀ پایداری و هستۀ سخت قدرت است!

رأی معترضان و عدم افزایش مشروعیت!

انتخاب ایران آزادی و تجدد و دموکراسی است!

جزئیات کشته شدن راضیهٔ رحمانی دختر ۲۴ سالهٔ لر با شلیک مأمور نیروی انتظامی!

بیانیه نهضت آزادی ایران: رأی اعتراضی در گام دوم برای دکتر پزشکیان!

انتخابات مهندسی شده، راه یا بی‌راهه؟